دعوت به همکاری توسعه‌دهنده‌ی بازی اندروید

دو سالی است که جدا از علاقه‌ام به دنیای موبایل، به‌دلیل شغل‌م در یک شرکت فعال در زمینه‌ی خدمات ارزش افزوده‌ی تلفن همراه با فضای کسب و کاری این حوزه در کشور در ارتباط هستم. این روزها با تعدادی از دوستان همکارم به‌صورتی جدی‌تر درگیر فضای اپلیکیشن‌های تلفن همراه در بستر اندروید هستیم. در حال حاضر و به‌صورت مشخص برای طراحی و تولید تعدادی بازی مبتنی بر اندروید نیازمند توسعه‌دهنده‌ی دارای تجربه در این زمینه هستیم.

اگر علاقه‌مند به همکاری در این زمینه با تیمی که امکان بازاریابی گسترده در داخل و خارج کشور برای فروش این اپلیکیشن‌های بازی را دارد هستید و با در نظر گرفتن این‌که شیوه‌ی همکاری در تولید این اپلیکیشن‌ها، مشارکت به‌صورت سهم از فروش اپ است، لطفا رزومه / پورتفولیو / نمونه‌ی اپلیکیشن‌های بازی خودتان را برای دوست و همکار من در حوزه‌ی فنی آقای افتخاری به ایمیل eftekhari@outlook.com ارسال فرمایید. بی‌صبرانه منتظر همکار شدن با شما هستیم!

دوست داشتم!
۲
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *