کسب‌وکار، مدیریت و كار حرفه‌ای به‌روایت زندگی

ارائه‌ی من در اولین نشست جمعه‌های خلاق: شبکه‌سازی حرفه‌ای چیست و چگونه انجام می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین نقاط تمایز جوامع پیشرفته با ما، نبود فرصت‌های تعامل و هم‌نشینی و به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و مهم‌تر از آن شبکه‌سازی تخصصی با افراد خلاق و متخصص است. به‌همین علت، سال گذشته با الهام گرفتن از ایده‌ی “صبح‌های خلاق“، برنامه‌ی مشابهی با همکاری استودیو بهرامی و وب‌سایت گزاره‌ها طراحی و اجرا شد. ما هر دو هفته یک بار میزبان جمعی از افراد خلاق بودیم. در هر برنامه، ۳ نفر از دوستان به ارائه‌ی پروژه‌ه یا ایده‌های خلاقانه‌ی خود می‌پرداختند. ضمن این‌که امکان ارتباط و دوستی میان افرادی با تخصص‌های مختلف (از کسب و کار و مهندسی گرفته تا هنر) فراهم شد. مفتخریم که ایده‌ی پروژه‌ی کلاس پرنده توسط تیم میزبان همین نشست‌ها و در دل “جمعه‌های خلاق” شکل جدی‌تر و اجرایی به‌ خود گرفت.

دور جدید “جمعه‌های خلاق” از جمعه‌ی هفته‌ی پیش کلید خورد. در این دور، شرکت توسعه‌ی ارتباطات الکترونیک آبی‌نگار با همکاری استودیو بهرامی، وب‌سایت گزاره‌ها و همراهی کافی‌شاپ مدیریتی “صدبرگ” میزبان این نشست‌ها خواهد بود. “جمعه‌های خلاق” فعلا قرار است هر ماه، یک بار برگزار شود. جمعه‌ی خلاق بعدی، بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که می‌توانید از همین الان برای حضور در این نشست از طریق ارسال درخواست‌تان (شامل: معرفی مختصر تجربیات و سوابق، علت علاقه‌تان به حضور در این نشست و در صورت تمایل موضوع ارائه‌ای که در این نشست خواهید داشت) به نشانی پست الکترونیکی gozareha@gmail.com اعلام آمادگی فرمایید.

من در اولین نشست دور جدید جمعه‌های خلاق ارائه‌ای با موضوع “شبکه‌سازی حرفه‌ای چیست و چگونه انجام می‌شود؟” داشتم که می‌توانید آن را در این‌جا روی کانال اسلایدشر من ملاحظه فرمایید. سعی می‌کنم از این به‌بعد حداقل هر دو هفته یک بار، یک اسلاید یا مستند آموزشی یا کاربردی در حوزه‌های کار حرفه‌ای و مدیریت کسب و کار را در کانال اسلایدشر گزاره‌ها قرار دهم. بنابراین با من در آن‌جا هم همراه باشید!

دوست داشتم!
۷

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ دیدگاه‌ برای “ارائه‌ی من در اولین نشست جمعه‌های خلاق: شبکه‌سازی حرفه‌ای چیست و چگونه انجام می‌شود؟”