دعوت به همکاری مدیر فروش و برنامه‌نویس ASP

این آگهی مربوط است به یکی از اساتید بسیار بزرگوار و نازنین بنده که همیشه لطف‌شان شامل حال‌م بوده و به دوستی با ایشان مفتخرم:

شرکت پوینده‌ی دهکده‌ی جهانی که یکی از معتبرترین شرکت‌های مشاوره‌ی مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی در کشور است. این شرکت نمایندگی یکی از برندهای اصلی مشاوره‌ی رفتار سازمانی در جهان را در ایران دارد. می‌توانید از این‌جا با این شرکت بیش‌تر آشنا شوید.

شرکت پوینده برای دو پست زیر نیازمند همکار است:

۱- مدیر فروش: ماهیت اصلی کار شرکت پوینده پروژه‌ای است؛ اما این شرکت محصولاتی هم برای فروش دارد. حوزه‌ی فعالیت شرکت در هر دو بخش پروژه و محصولات، مشاوره‌ی منابع انسانی به سازمان‌ها است. به‌دلیل نوع بازار این حوزه‌، مدیر فروش مورد نظر باید با اصول مدیریت منابع انسانی (و رفتار سازمانی) آشنایی اولیه داشته باشد. هم‌چنین دارای حداقل سه سال سابقه در زمینه‌ی بازاریابی و فروش (ترجیحا در حوزه‌ی مشاوره‌ی مدیریت و به‌ویژه مشاوره‌ی منابع انسانی) باشد. حقوق توافقی است؛ اما درصد قابل توجهی از آن در قالب پورسانت بازاریابی و فروش پرداخت خواهد شد (بازار و رزومه‌ی شرکت پتانسیل‌های بسیاری را دارند.)

۲- برنامه‌نویس ASP: برای تغییر در برخی از محصولات آن‌لاین شرکت، نیاز به یک برنامه‌نویس خلاق و با رزومه‌ی قابل توجه ASP است. همکاری با برنامه‌نویس بلندمدت؛ اما در قالب پروژه‌ای خواهد بود.

لطفا رزومه‌های‌تان را به آدرس gozareha@gmail.com ارسال فرمایید. برای پست مدیر فروش حتما در بخش موضوع (Subject) ایمیل کد (PSM) را قرار دهید و برای برنامه‌نویس کد (PAP) را ذکر کنید. در غیر این‌صورت ایمیل شما بررسی نخواهد شد.

از همه‌ی شما پیشاپیش سپاس‌گزارم.

دوست داشتم!
۰
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *