سمینار “متخصص حرفه‌ای” برگزار شد

همان‌طور که قبلا نوشته بودم، عصر دیروز چهارشنبه اول آذر، سمینار آشنایی با دوره‌ی متخصص حرفه‌ای در مؤسسه‌ی علمی ـ کاربردی ره‌شهر با هم‌کاری دوره‌ها برگزار شد. در این سمینار در مورد چهار مبحث زیر صحبت کردم:

  1. تخصص یعنی چه؟
  2. محتوا رزومه و اصول کلی رزومه‌نویسی چیست؟
  3. تفکر سیستمی یعنی چه و اصول تفکر سیستمی کدام‌اند؟
  4. حرفه‌ای‌ها چه کسانی هستند و چطور مثل آن‌ها حرفه‌ای باشیم؟

از همه‌ی دوستانی که آمدند بابت زحمتی که با وجود وضعیت بد آب و هوایی و ترافیک وحشت‌ناک این روزها کشیدند، صمیمانه سپاس‌گزاری می‌کنم و امیدوارم نکاتی که گفتم، برای‌شان مفید بوده باشد. 

برای استفاده‌ی دوستان حاضر در جلسه و دیگر دوستان، فایل پرزنتی که در این جلسه ارائه شد را می‌توانید از این‌جا با حجم حدود ۳ مگابایت با لینک مستقیم دانلود کنید. 

لازم می‌دانم توضیحی که در پایان جلسه ارائه دادم را این‌جا هم بنویسم. من در سمینار دیروز درباره‌ی مفاهیم صحبت کردم و نه روش‌ها. بنابراین اگر دوست دارید با مفاهیم مربوط به مهارت‌های شغلی آشنا شوید، مطالعه‌ی این پرزنتیشن حتما برای شما مفید بود. اگر دوست داشتید یک قدم جلوتر بروید با روش‌های کسب این مهارت‌ها  و کاربرد آن‌ها در عمل آشنا شوید، می‌توانید در دوره‌ی آموزشی “متخصص حرفه‌ای” که در نیمه‌ی دوم آذر ماه برگزار می‌شود، شرکت کنید.

دوست داشتم!
۴
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

8 دیدگاه برای «سمینار “متخصص حرفه‌ای” برگزار شد»

  1. سپاس از لطف شما. سعی می‌کنیم دفعه‌ی بعدی حتما سمینار را روز فرد برگزار کنیم. موفق باشید. التماس دعا. 🙂

  2. ممنون نیام جان
    لطف داری
    من هم از داشتن دوستانی مثل شما مفتخرم. 🙂

  3. لطف داری محمد جان. به‌نظر من بهتره اول دوره‌‌ی امیر را شرکت کنی. الان اون دوره برای شما مفیدتره. دوره‌ی من بعدتر هم برگزار خواهد شد؛ إن‌شاءالله. 🙂

  4. حقیقتش رو بگم قبلا که عنوان و توضیحات دوره رو دیدم احساس کردم این دوره برای من مناسب نیست و چندان برام جذاب نبود اما وقتی فایل ارائه تون رو دانلود کردم و از تک تک صفحاتش به وجد اومدم فهمیدم سخت در اشتباه بودم.
    تصمم گرفتم توی دوره شرکت کنم اما متاسفانه زمان برگزاری با دوره امیر مهرانی که در حال حاظر شرکت کردم تداخل داره.قطعا اگر دوه دیگری بعد از این دوره برگزار بشه شرکت میکنم چرا که میتونم خیلی چیزها از شما یادبگیرم.
    باز هم به شما تبریک میگم به خاط این همه زکاوت و خوش سلیقه گی.لذت بردم.

  5. خیلی عالی بود فایل ارائه ات
    تبریک میگم
    از اینکه آدم های موفق و با پشتکاری مثل تو رو میبینم واقعاً خوشحال میشم.

  6. سلام
    تبریک می گویم. چه فایل پست مدرن و هوشمندانه ای تهیه کرده اید. مطمئنم با ارائه جذاب تر شما، یک رخداد فوق‌العاده رقم خورده است.
    پاینده باشید
    به امید دیدار

  7. سلام
    متاسفانه نتوانستم در این سمینار شرکت کنم.
    امسال هرچه کلاس برنامه بوده در روز چهارشنبه برگزار شده و می شود و من هم چهارشنبه ها از صبح تا غروب کلاس دانشگاه دارم.
    شاید این پنجمین کلاس یا سمیناریست که از اول مهر در چهارشنبه بوده و من از دستش داده ام.
    در هر حال بابت فایل پرزنت ممنون و همچنان موفق باشی و سلامت.
    التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *