سمیه کوچولو نیازمند کمک‌های ما

در مورد سمیه دختر بچه‌ی شش ساله‌‌ای که دچار سرطان شده قبلا این‌جا نوشته بودم. در پی آن نوشته دوستی در ارومیه لطف کرده‌اند و از طریق بنیاد کودک شعبه‌ی ارومیه وضعیت سمیه را پی‌گیری کرده‌اند. در حال حاضر خوش‌بختانه مشکل اسکان سمیه حل شده؛ اما هم‌چنان مشکل تأمین هزینه‌های درمانی او (به‌صورت ثابت هر ماه ۱۵۰ هزار تومان) وجود دارد. اگر تمایل دارید تا در تأمین این هزینه مشارکت کنید، لطفا به من روی آدرس Gozareha@gmail.com ای‌میل بزنید تا بعد از طریق آن دوست ارومیه‌ای و البته بنیاد کودک ـ که شخصا برای من معتبرترین و به‌ترین مرکز خیریه‌ی این روزهای ایران است ـ بشود پی‌گیری‌های لازم را انجام داد. اگر دوست داشتید هم می‌توانید به‌صورت مستقیم با بنیاد کودک شعبه‌ی ارومیه تماس بگیرید:

ارومیه، شهرک فرهنگیان، جنب بیمارستان امید، کد پستی :۳۵۳۷۷-۵۷۱۶۸
تلفن : ۳۸۴۷۲۷۲-۰۴۴۱
فاکس : ۳۸۲۴۴۴۷-۰۴۴۱
Email: urmia@childf.org

امیدوارم روزی را ببینیم که دیگر هیچ کودکی زیباترین دوران زندگی‌ش را در درد و رنج ناشی از سرطان از دست ندهد … پیشاپیش متشکرم از نیک‌خواهی و نوع‌دوستی‌تان در به‌اشتراک گذاشتن این نوشته.

دوست داشتم!
۰
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *