برگزاری کارگاه‌ آموزشی اصول موفقیت در فرایند کاریابی در اتاق بازرگانی ایران و آلمان

آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که کار پیدا کردن هم فوت و فن‌های خاص خودش را دارد؟ آیا بعد از این‌که رزومه‌تان را برای هزار شرکت و مؤسسه و اداره فرستادید و موفق نشدید، لحظه‌ای به “چرا”یی موفق نشدن‌تان فکر کرده‌اید؟ آیا به این فکر کرده‌اید ممکن است اشکال از خود شما و فرایندی باشد که برای کار پیدا کردن طی کرده‌اید؟

در کارگاه آموزشی اصول موفقیت در فرایند کاریابی که به‌همت و با همکاری اتاق بازرگانی ایران و آلمان روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد، تلاش می‌شود تا حد امکان به‌کمک تدریس، تست‌های روانشناختی و شغلی و تمرینات مختلف، به شرکت‌کنندگان راه و روش اثربخش یافتن شغل دل‌خواه آموزش داده شود.

کارگاه در قالب یک جلسه‌ی ۴ ساعته که شامل تدریس مطالب، تمرین‌های فردی و گروهی، بحث و گفتگو و البته پرسش و پاسخ خواهد بود، برگزار می‌شود. محتوای زیر ارائه می‌شود:

  • آمادگی برای جستجوی شغل
  • در کجا به‌دنبال فرصت‌های شغلی باشیم؟
  • چگونه رزومه‌ بنویسیم؟ (همراه با کار عملی: تهیه‌ی رزومه)
  • اصول موفقیت در مصاحبه‌های شغلی
  • پایدارسازی موفقیت شغلی در دنیای حرفه‌ای‌ها

برای ثبت‌نام تا ۲۵ اردیبهشت ماه با تلفن ۰۲۱۸۱۳۳۱۵۰۲ یا ایمیل training@dihk.co.ir تماس حاصل فرمایید. مبلغ ثبت‌نام که شامل هزینه‌ی پذیرایی و گواهی‌نامه‌ی معتبر اتاق بازرگانی ایران و آلمان نیز هست، ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پوستر کلاس را هم در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید:

دوست داشتم!
۰

Tags:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *