دو اینفوگرافی جالب در مورد آینده‌ی تکنولوژی

خواسته یاناخواسته نوشتن‌ در حوزه‌ی IT را تعطیل کرده‌ام. چند روز پیش دو اینفوگرافی عالی را در مورد آینده‌ی تکنولوژی دیدم که گفتم این‌جا معرفی‌شان کنم شاید فتح بابی شد بر نوشتن دوباره در زمینه‌ی آی‌تی:

ـ تکنولوژی‌های پدیدارشونده در افق ۲۰۲۰ و پس از آن: اینفوگرافی جالبی که جریان زمانی پدیدار شدن تکنولوژی‌های نو را در حوزه‌های زیر ارائه می‌کند: هوش مصنوعی، اینترنت، ابزار میان‌جی (Interface)، حس‌گرها، فرارایانه‌ها (Ubicomp)، روبوتیک، بیوتک، مواد، انرژی، فضا و مهندسی زمین. نسخه‌ی با رزولوشن بالای این اینفوگرافی را از این‌جا ببینید.

ـ آینده‌ی تکنولوژی آموزشی: این هم اینفوگرافی جذابی است که حتا اگر کاری با تکنولوژی‌های آموزشی هم ندارید به‌تر است ببینیدش! نسخه‌ی با رزولوشن بالای این اینفوگرافی را هم از این‌جا ببینید.

پ.ن. این روزها خیلی خیلی خیلی شلوغ‌م. نوشته‌هایی که منتشر می‌کنم هم همه‌شان از بخش پیش‌نویس خدمت می‌رسند و صرفا برای خالی نبودن عریضه و تعهدم به هر روز نوشتن در گزاره‌ها! در طول ماه اخیر تعداد زیادی ای‌میل و کامنت داشته‌ام که شرمنده‌ام نرسیده‌ام هنوز پاسخ‌شان را بدهم. همین‌جا از تک‌تک دوستان عزیز دیده و نادیده بابت تأخیرم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم به‌زودیِ زود، فرصت کافی برای پاسخ به سؤالات و ابراز لطف‌های دوستان خوب‌م داشته باشم. ارادت‌مند همه‌ی شما.

دوست داشتم!
۴
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *