دعوت به همکاری توسعه‌دهندگان اوراکل

این آگهی هم مربوط به یکی از دوستان بسیار عزیز من است:

“یک شرکت معتبر در حوزه تولید نرم‌افزارهای بانکی جهت تکمیل کادر تیم توسعه خود به تعداد ۵ نفر توسعه‌گر مسلط به حوزه‌ی Oracle ADF نیازمند است. از افراد مایل به همکاری خواهشمند است رزومه خود را به پست الکترونیک masoud.mamaghani@gmail.com ارسال نمایند.”

توضیح: پروژه‌ای که برای آن آگهی ارائه شده، از نظر حجم کار و مبلغ قرارداد بزرگ‌ترین پروژه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار در تاریخ صنعت نرم‌افزار در ایران است. بدون هیچ تعارفی، این دوست عزیز و بسیار خوش‌اخلاق بنده ـ که مدیر فنی پروژه هستند ـ یکی از بادانش‌ترین افرادی است که در حوزه‌ی مهندسی نرم‌افزار با آن‌ها افتخار  آشنایی و هم‌کاری داشته‌ام. مطمئن باشید چیزهای بسیار زیادی برای آموختن در این پروژه وجود دارد. شرکت مربوطه یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های نرم‌افزاری کشور است که به‌صورت تخصصی در حوزه‌ی نرم‌افزارهای بانکی فعالیت می‌کند.

دوست داشتم!
۲
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

4 دیدگاه برای «دعوت به همکاری توسعه‌دهندگان اوراکل»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *