۵ خرداد ۱۳۸۹ علی نعمتی شهاب زندگی گفتن یا نگفتن؟ چرا اینقدر حرف زدن از حرف نزدن برای آدمها آسانتر است؟ باور کنید بلایی سرتان نمیآید اگر کمی کمتر حرف بزنید! زندگی حرف زدن!