دعوت به همکاری پژوهشگران حوزه‌ی فاوا

خب در حال حاضر در حال حاضر در دو پروژه‌ی متفاوت نیازمند یاری پژوهشگران حرفه‌ای حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات هستم:

۱- پروژه‌ی طرح جامع فناوری اطلاعات در یک بانک خصوصی: این پروژه توسط یک شرکت قدیمی و معتبر فعال در حوزه‌ی پروژه‌های مدیریت فاوا در حال انجام است. بنده مسئول بخش‌های مطالعات تطبیقی و همین‌طور تدوین استراتژی فاوا هستم؛ اما در حال حاضر به‌دلایلی قصد دارم مسئولیت این دو بخش را واگذار کنم. این پروژه نیازمند جلسات حضوری متعددی است؛ بنابراین لازم است بتوانید هفته‌ای دو تا سه روز در تهران حضور داشته باشید.

۲- پروژه‌ی مطالعات تطبیقی مدیریت فاوا در سطح کشورهای منطقه: این پروژه توسط مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در حال اجراست. در این پروژه لازم است ۱۲ گزارش در مورد وضعیت مدیریت فاوا در ۱۲ کشور منطقه تدوین شوند. هر گزارش ۶۰ صفحه خواهد داشت و فهرست مطالب و منابع آن هم تا حدودی مشخص است. شما می‌توانید نگارش یک یا چند گزارش از این گزارش‌ها را برعهده بگیرید. در این پروژه با در نظر گرفتن شرایطی، امکان کار از راه دور هم وجود دارد و لازم نیست لزوما در تهران ساکن باشید.

در هر دو پروژه من به‌عنوان مشاور در کنار تیم اجرایی حاضر خواهم بود و به‌ویژه در زمینه‌ی پیدا کردن مستندات لازم با دوستان همکاری خواهم کرد.

فقط خواهش می‌کنم توجه کنید که:

۱- برای این پروژه‌ها به حداقل سه سال سابقه‌ی فعالیت کارشناسی در پروژه‌های مطالعاتی یا اجرایی مرتبط با مدیریت یا فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز است.

۲- زمان‌بندی هر دو این پروژه‌ها تا اواخر تابستان ۱۳۹۲ است؛ بنابراین به داشتن زمان کافی برای همکاری توجه فرمایید.

در صورت تمایل به همکاری در هر یک از این پروژه‌ها، رزومه‌تان را برای بنده ارسال کنید. لطفا در قسمت عنوان (Subject) ایمیل کد “ICTR” را درج کنید و در متن ایمیل‌تان هم مشخص کنید که تمایل به همکاری در کدام یک از این پروژه‌ها را دارید. رزومه‌های‌تان را برای‌م به نشانی پست الکترونیکی gozareha@gmail.com ارسال فرمایید.

دوست داشتم!
۱
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *