
امام حسین (ع): اى زادهی آدم! تو همین روزهایى، هر روزى که برود، بخشى از تو مىرود.
*****
آب یعنی که هنوز اشکِ عطش جاری هست
که حسین (ع) تا به ابد منتظرِ یاری هست
آب یعنی که سلام ای لبِ عطشانِ حسین
جانِ نا قابلِ ما باد به قربانِ حسین
آب یعنی که عمو رفت ولی باز نگشت
ظالمی تیر زد و مَشک رها مانده به دشت …
آب یعنی عطشی در دلِ ما شعله ور است
جگرِ تشنهی یک دشت همه در شرر است …
آب، یعنی که گلی از غمِ جانان جان داد
همهی هستیِ خود را به رهِ پیمان داد …
هستی محرابی
*****
تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) بر عاشقانِ آن صدای همیشه پرطنین تاریخ، تسلیت و تعزیت باد. التماس دعا.
پ.ن. سابقه نداشته اینجا ۶ ماه در سکوت باشد. جنگی ناجوانمردانه که بر ما و ایران عزیزمان تحمیل شد و ما را به سوگ هموطنانمان شهیدمان بهویژه کودکان بیگناه میناب و سربازان شجاع و مظلوم وطن بهویژه شهدای ناوچهی دنا نشاند. یادشان گرامی و امیدوارم خدای مهربان، به برکت خون پاک آنها، ایران عزیزمان را از این گردنهی تاریخی بهسلامتی و پیروزی عبور دهد.
نام پربرکت سیدالشهدا (ع)، بهترین آغاز برای دوباره نوشتن در اینجا است …