دعوت به همکاری مهندس نرم‌افزار در یک شرکت معتبر صنعتی

این آگهی مربوط به یکی از دوستان من و مربوط به یک شرکت نام‌آشنای صنعتی است. رزومه‌تان را که ارسال کنید متوجه می‌شوید کجا است:

در یک شرکت بزرگ و معتبر صنعتی نیازمند تعدادی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار یا رشته‌های مرتبط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (ترجیحا فارغ‌التحصیل دانشگاه های معتبر) است. نکته‌ی کلیدی این است که داشتن سابقه کار الزامی نیست؛ شما فقط باید شور و شوق کافی برای کار در یک شرکت بزرگ را داشته باشید!

پیشنهاد می‌کنم اول کتابچه‌ی راه‌نمای رزومه‌نویسی که قبلا در گزاره‌ها منتشر شده است را از این‌جا دانلود و مطالعه کنید و بعد، با تهیه‌ی یک رزومه‌ی استاندارد، آن را به نشانی ایمیل زیر ارسال کنید: tashrigh@gmail.com.

موفق باشید.

دوست داشتم!
۱
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)

نویسنده: علی نعمتی شهاب

ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!

2 دیدگاه برای “دعوت به همکاری مهندس نرم‌افزار در یک شرکت معتبر صنعتی”

  1. بزرگوار اتفاقا دلیل علمی و منطقی داره. شاید یک روزی حوصله کردم و نوشتم که چرا نام شرکت در آگهی ذکر نمی‌شه.

  2. بزرگوار، شرکت معتبر صنعتی اسم داره؟!!! چه مصلحتی پشت نام نبردن ازش وجود داره! چرا یکی باید به ناکجا آباد رزومه بفرسته.
    شما پیش رو در نقد و مفاهیم علمی هستید مثلا….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل