پروژه‌ی جدید گزاره‌ها: وبلاگ مدل‌های کسب‌وکار

هفت سال پیش وقتی گزاره‌ها را به‌عنوان وبلاگ شخصی آغاز کردم، هیچ‌‌گاه تصور نمی‌کردم که تا این حد منشأ خیر و برکت در زمینه‌ی زندگی شغلی و شخصی من شود. هدف از راه‌اندازی گزاره‌ها ایجاد یک تعهد بیرونی برای استمرار یادگیری و مطالعه و هم‌چنین تمرین برای متفاوت دیدن و ساده نوشتن درباره‌ی تجربیات و ایده‌های شخصی در حوزه‌های مدیریت و مهارت‌های شغلی حرفه‌ای بود. در گذر از این هفت سال، تلاش من در گزاره‌ها اتفاقات جذابی را در جهت ارتقای کیفیت زندگی شخصی و شغلی‌ام رقم زد. اما با در نظر گرفتن ماهیت کارکردی گزاره‌ها که به‌صورت خلاصه “مدیریت و کار حرفه‌ای به زبان زندگی” بود، امکان انتشار نوشته‌های تخصصی‌تر در حوزه‌ی “تحلیل کسب‌وکار” در گزاره‌ها وجود نداشت.

اما عطش من به نوشتن در حوزه‌ی تخصصم فروکش نمی‌کرد! 🙂 به‌همین دلیل تصمیم گرفتم در کنار گزاره‌ها یک پروژه‌ی جدید وبلاگی را آغاز کنم: مدل‌های کسب‌‌وکار. در این وبلاگ جدید قصد دارم نوشته‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف براساس نتایج مطالعات و پژوهش‌‌ها، تحلیل‌های شخصی و از همه مهم‌تر تجربیات‌م در طول چند سالی که به‌عنوان مشاور مدیریت و تحلیل‌گر کسب‌وکار در پروژه‌های مختلف بزرگ و کوچک به‌دست آورده‌ام، منتشر کنم. بخش دیگری از این نوشته‌ها نیز به تجربیاتی اختصاص خواهد داشت که در یک سال و نیم اخیر از کار کردن روی تحلیل و طراحی کسب‌وکارهای شخصی خودم به‌دست آورده‌ام. در مدل‌های کسب‌وکار هم مثل گزاره‌ها قصد ندارم که پیچیده‌گویی کنم. هدف بیان موضوعات پیچیده‌ی فنی تحلیل کسب‌وکار در حوزه‌های مختلف تخصصی من به‌زبان ساده و همه فهم است.

توضیحات بیش‌تر را در سایت مدل‌های کسب‌‌وکار بخوانید! 🙂

دوست داشتم!
۴
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

2 دیدگاه برای «پروژه‌ی جدید گزاره‌ها: وبلاگ مدل‌های کسب‌وکار»

  1. آقای مهندس براتون آرزوی موفقیت میکنم و مطمئن هستم پروژه جدید علاوه بر کمک به خودتون، به ما خوانندگان مطالبتون کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *