دعوت به همکاری نویسنده و مترجم در حوزه‌های کسب و کار و ICT

این آگهی مربوط به خود من است که دو بخش دارد: 🙂

۱- یک سایت تازه‌تأسیس خبری ـ تحلیلی فعال در حوزه‌های کسب و کار و ICT، برای تأمین محتوای مورد نیاز خود نیاز به همکاری نویسندگان و مترجمان این حوزه دارد. ترجیح این است که افراد متقاضی داشتن توانایی تولید یا ترجمه‌ی حداقل یک مطلب در روز داشته باشند و توانایی نسبتا خوبی در زمینه‌ی نگارش داشته باشند. در مقطع فعلی امکان پرداخت هزینه‌ی همکاری وجود ندارد؛ اما با توجه به بیزینس پلنی که برای سایت طراحی شده، در آینده‌ی نزدیک و پس از درآمدزایی سایت، حق‌الزحمه‌ی دوستان همکار مطابق مدلی که به توافق طرفین خواهد رسید، پرداخت خواهد شد. لطفا درخواست و در صورت وجود، نمونه‌ی کارها‌ی‌تان را برای‌مان بفرستید.

۲- همان‌طور که قبلا نوشته بودم، چند ماهی است به‌عضویت شورای سردبیری ماه‌نامه‌ی تدبیر سازمان مدیریت صنعتی درآمده‌ام و مشخصا مسئولیت دو بخش “کسب و کارهای کوچک” و “مشاوره‌ی مدیریت” با من است. اگر علاقه‌مند هستید مطالب‌تان در این دو حوزه در معتبرترین و قدیمی‌ترین نشریه‌ی مدیریتی ایران به‌نام خودتان چاپ شود، لطفا مقاله‌‌های‌تان را برای من بفرستید. فضایی که برای هر یک از این دو بخش در اختیار داریم، حداکثر چهار صفحه‌ی نرم‌افزار ورد با فونت ۱۴ (حدودا می‌شود ۱۵۰۰ کلمه) است. فقط توجه کنید که اگر مطلب‌تان ترجمه است، حتما نام نویسنده و مرجع دقیق مقاله‌ی اصلی (مثلا آدرس سایتی که مقاله را از آن گرفته‌اید)، فراموش نشود. اگر هم مطلب تألیفی است؛ اما منابعی را استفاده کرده‌اید، لطفا منابع‌تان را ذکر کنید.

در صورت تمایل به همکاری، لطفا با من از طریق آدرس ایمیل gozareha@gmail.com تماس بگیرید. پیشاپیش سپاس‌گزارم. 🙂

دوست داشتم!
۱
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

4 دیدگاه برای «دعوت به همکاری نویسنده و مترجم در حوزه‌های کسب و کار و ICT»

  1. سلام استاد. ما از هر گونه همکاری استقبال می‌کنیم و هیچ‌گونه محدودیتی نداریم. شما اگر لطف کنید و برای ما مطلب بنویسید که بسی مایه‌ی افتخار است. 🙂

  2. سلام
    از وقتی که با شما آشنا شدم از اینکه رشته MBA انتخاب کردم خیلی خوشحالم…
    امروز یه سری از پست های شما رو خوندم و خیلی لذت بردم…
    البته فکر میکنم به یه مشاوره دیگه احتیاج داشته باشم.

  3. سلام
    چه پیشنهاد خوبی. به نظرم فرصت خوبی است برای نوشتن و ترجمه کردن. برای این مبهم بود که موضوعات را شما میدهید یا از نویسنده انتظار دارید که خودش تعیین کند. در چه مقطعی باید موضوع را با شما کنترل کند؟
    سوال دیگر این است که محدودیت سنی هم دارید؟ تا چند سال را میپذیرید؟
    سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *