دعوت به همکاری به‌عنوان نمایندگی فروش در گروه نرم‌افزاری پیوست

این روزها ای‌میل‌های زیادی دریافت می‌کنم از جوانانی که به‌دنبال راه‌اندازی کسب و کاری برای خودشان هستند. این آگهی به‌نوعی این دوستان جوان من را هدف گرفته است. شاید فرصت خوبی باشد برای شروع یک کار جدید و جذاب:

گروه نرم‌افزاری پیوست به‌منظور تأمین رضایت خریداران و در راستای پوشش‌دهی خدمات نرم‌افزاری در سطح کشور اقدام به جلب همکاری شرکت‌ها و عاملین فعال در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها می نماید. ضوابط و الزامات سازمانی پیوست که در اولین آن رعایت حقوق خریدار قرار دارد، به‌عنوان منشور همکاری شرکت‌های نمایندگی با دفتر مرکزی پیوست است. پوشش‌دهی تمام عیار از خدمات استقرار سیستم‌ها توسط نمایندگی‌ها و پشتیبانی از عملکرد بی‌کم و کاست محصولات توسط سازمان مرکزی پیوست در قالب خدمات الکترونیک، تضمین‌کننده‌ی رضایت خریداران و مبنای درآمد پاک گروه پیوست است.
در صورت تمایل به همکاری با پیوست در قالب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش و یا عاملیت مجاز فروش، مقتضی است نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام تا در اولین فرصت اقدامات لازم در مراحل بعدی انجام شود.

گروه نرم‌افزاری پیوست یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده نرم افزارهای مالی، منابع انسانی و اتوماسیون اداری است که بیش از ۳۰ محصول متفاوت در حوزه‌های مالی و اداری تولید کرده و در بیش از ۲۵۰۰ سازمان بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گرفته است. 

پ.ن. گزاره‌ها از انتشار آگهی‌های استخدامی تخصصی استقبال می‌کند. در صورت علاقه می‌توانید به آدرس Gozareha@gmail.com آگهی خود را ارسال کنید.

دوست داشتم!
۰
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

2 دیدگاه برای «دعوت به همکاری به‌عنوان نمایندگی فروش در گروه نرم‌افزاری پیوست»

  1. دیگه از این شرایط این شرکت است و متأسفانه بنده در این زمینه نقشی ندارم

  2. سلام
    افرمی که شرکت پیوست قرار داده، حتما می بایست یک شرکت فعال داشته باشیم در غیر این صورت اصلا ارسال نمیشه
    خوبدر این صورت کسی که قصد راهاندازی یک کسب و کار کوچک داشته باشه نمی تونه جایی داشته باشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *