نوشته‌های من روی وبلاگ سازمانی حاسب سیستم

با تلاشی که در این چند وقت با همکاران‌مان در شرکت داشتیم، وب‌سایت جدید شرکت مهندسی مشاور حاسب سیستم راه‌اندازی شد. از این پس می‌توانید برای اطلاع از خدمات و تجربیات شرکت حاسب سیستم (به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های مشاوره‌ی مدیریت و مشاوره‌ی فاوا در ایران) به سایت ما مراجعه فرمایید.

بخشی از وب‌سایت جدید ما، وبلاگ سازمانی حاسب سیستم است که قرار است در آن از ایده‌ها، دیدگاه‌ها و تجربیات شرکت حاسب سیستم در زمینه‌ی مسائل فنی حوزه‌های مشاوره‌ی مدیریت و فاوا (به‌ویژه معماری سازمانی و مدیریت فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت حاسب سیستم) بنویسیم.

من به‌دلایلی ترجیح داده‌ام در گزاره‌ها کم‌تر در مورد مسائل تکنیکی و تخصصی مدیریت و آی‌تی بنویسم. این‌جا بیش‌تر در زمینه‌ی مسائل عمومی مدیریت و مدیریت آی‌‌تی و هم‌چنین حرفه‌ای کار کردن نوشته‌ام. در وبلاگ سازمانی حاسب سیستم فضا برای نوشتن در مورد حوزه‌های مورد علاقه‌ام مثل استراتژی، تحلیل سیستم و کسب و کار، مدیریت فرایندهای کسب و کار، معماری سازمانی و … بیش‌تر فراهم است. اگر به این حوزه‌ها علاقه‌مندید می‌توانید نوشته‌های من و همکاران‌ام را از این‌جا روی سایت شرکت دنبال کنید. فید وبلاگ حاسب سیستم هم این است:

http://feeds.feedburner.com/hasebsystem

برای شروع بد نیست اولین نوشته‌ی من را با عنوان ایده‌هایی درباره‌ی معماری سازمانی (۱) بخوانید! 🙂

دوست داشتم!
۰
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

6 دیدگاه برای «نوشته‌های من روی وبلاگ سازمانی حاسب سیستم»

  1. ممنون رضا جان. ایشالا؛ مخصوصا تجربیات پروژه‌ی مشترک بین شرکت‌هامون. 😉

  2. علی آقا، آپ‌دیت کنید سایتتونو خوب،

    علی نعمتی شهاب / مدیر دانش و تحقیق و توسعه / کارشناسی مهندسی صنایع؛ دانشگاه صنعتی امیرکبیر

    :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *