درست سؤال کردن!

اگر با چند بار سوال کردن جواب‌‌تان را نگرفتید، مطمئن باشید یا سؤال‌تان مشکل دارد یا این‌که اصلا خودتان هم نمی‌دانید دارید در مورد چه موضوعی سؤال می‌کنید!

دوست داشتم!
۰
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

1 دیدگاه برای «درست سؤال کردن!»

  1. با سلام خدمت همه ی خوانندگان،
    Graphessional قصد دارد اولین دوره ی مسابقات مقاله نویسی خود را با یک جایزه ی یکصد هزار تومانی برگزار کند. از تمامی وبمسترهای عزیز دعوت می شود در این مسابقه شرکت کرده و شانس خود را آزمایش کنند. در پایان دوره، برنده توسط رای بازدید کنندگان تعیین شده و مبلغ جایزه بصورت نقدی به حساب معرفی شده واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که این اولین دوره ی برگزاری این مسابقات توسط ما بوده و تداوم این مسابقه در دوره های بعدی منوط به استقبال شرکت کنندگان و رای دهندگان گرامی می باشد لذا از همه ی دوستان خواهشمندم جهت رونق و تداوم این طرح تا حد ممکن، موضوع را با دوستان و نویسندگان در ارتباط، مطرح کنند.
    برای کسب اطلاع و پیگیری جریان با ما همراه باشید. http://graphessional.wordpress.com بخش مسابقات دوره ای Graphessional.
    نیز از شما مدیر محترم سایت خواهشمندم در صورت امکان مرحمت فرموده و این خبر را در قالب یک تاپیک در صفحه ی اصلی قرار دهید.
    برای همگی شادی و پیروزی آرزو می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *