پیشنهاد شرکت در کارگاه وبیناری «تولید محتوا» میلاد اسلامی‌زاد

میلاد اسلامی‌زاد دوست بسیار قدیمی و عزیز من است. خیلی صمیمی‌ و نزدیک‌. شاید بامزه‌ترین خاطره‌مان هم آشنایی‌مان باشد: میلاد در گودر مرحوم نوشته بود کسی هست تا با هم به نمایشگاه جی‌تکس در دوبی برویم؟ و این‌گونه شد که ما چند روز بعد از آشنایی‌مان اولین سفر خارجی عمرمان را با هم رفتیم. 🙂 و همین سفر، شروع دوستی طولانی و جذابی شد که برای من همواره دوست‌داشتنی و ارزش‌مند بوده است. یکی از آخرین کارهای مشترکی که با هم داشته‌ایم هم گفتگوی‌مان در پادکست جذاب «کارگاه» با موضوع حرفه‌ی تحلیل‌گر کسب‌وکار بود که این‌جا می‌توانید آن را بشنوید.

به‌عنوان فردی که خودم را حرفه‌ایِ تولید محتوا می‌دانم، همیشه ایده‌ها و تفکرات‌ میلاد را در زمینه‌ی محتوا و تولید محتوا دوست داشته‌ام و از او بسیار هم یاد گرفته‌ام: از آن قدیم‌ترها که میلاد، شرکت نوین‌افزار را داشت تا امروز که پلت‌فرم تولید محتوای درجه یک «نویسش» را راه‌اندازی کرده و مدیریت می‌کند. میلاد تجربه‌ی عملیاتی بسیار خوبی در چند شرکت بزرگ استارت‌آپی ایرانی هم دارد. ضمن این‌که در طول این یک دهه‌ی اخیر، فعالیت‌‌های ترویجی و آموزشی بسیار خوبی را هم در حوزه‌ی «تولید محتوا» و «بازاریابی محتوا» انجام داده است.

همه‌ی این‌ها را گفتم تا به این‌جا برسم که اگر دنبال یاد گرفتن «تولید محتوا» به‌صورت حرفه‌ای و عملیاتی هستید، به‌ویژه اگر فکر می‌کنید که در دنیای امروز می‌توانید از بازار بزرگ خریداران محتوای حرفه‌ای سهمی بگیرید ـ چه شغل اصلی‌تان تولید محتوا بشود و چه در حاشیه‌ی شغل اصلی‌تان به آن بپردازید ـ کارگاه وبیناری «تولید محتوا» میلاد اسلامی‌زاد عزیزم را از دست‌ ندهید.

شاید هزینه‌اش زیاد به‌نظر برسد؛ اما از نظر من می‌ارزد و حتما فوت و فن‌هایی یاد می‌گیرید که می‌توانید با آن در بازار بزرگ محتوای امروز ایران، کارهای خوبی انجام بدهید. میلاد در صفحه‌ی وبینار، توضیح داده که هر زمانی به هر دلیلی خواستید بتوانید پول‌تان را پس بگیرید و ضمنا اگر توان پرداخت هزینه‌ی کارگاه را ندارید، از او بخواهید تا کد ثبت‌نام رایگان را در اختیارتان بگذارد. امیدوارم در این کارگاه جذاب، شرکت کنید و حسابی یاد بگیرید و به جمع ما تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا بپیوندید.

احتمال برای‌تان جالب باشد اگر در پایان این نوشته اشاره کنم که شخصا در این چند سال اخیر، از تولید محتوای تخصصی در قالب مقاله و گزارش و بهینه‌کاوی و مانند آن، خیلی بیش‌تر از پروژه‌های صرفا مشاوره‌ی مدیریت، پول درآورده‌ام! این را مخصوصا به دوستان متخصص در حوزه‌های مهندسی و علوم انسانی و پزشکی و مانند آن پیشنهاد می‌کنم که از کسب‌وکار تولید محتوای تخصصی در حوزه‌ی حرفه‌ای و تخصصی‌تان، هرگز نباید غافل شوید!

دوست داشتم!
۳
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *