دعوت به همکاری: مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار برای پادکست ۱۰ صبح

پادکست ۱۰ صبح را احتمالا می‌شناسید: پرشنونده‌ترین پادکست فارسی در حوزه‌ی کسب‌وکار و مدیریت. حاصل زحمات چندین ساله‌ی دوستان بسیار خوب من، میثم زرگرپور و امید اخوان که من هم افتخار داشتم در قسمت پنجم فصل اول آن، میهمان‌شان باشم.

برای من جالب و تحسین‌برانگیز است که میثم و امید، کارشان را کاملا جدی گرفته‌اند و علاوه بر انگیزه‌ی درونی و بیرونی، برای ماندگار شدن، پادکست ۱۰ صبح را تبدیل به یک کسب‌وکار محتوایی ارزش‌مند و موفق کرده‌اند.

حالا برای فاز بعدی توسعه‌ی کار این پادکست، دوستان خوب من قصد دارند که یک «مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار» را استخدام کنند. آگهی  استخدام را در ادامه گذاشته‌ام:

«ما برای توسعه‌ی پادکست تصمیم گرفتیم یک مدیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار باتجربه و توانمند با شرایط کاری‌ حرفه‌ای و حقوق مناسب، استخدام کنیم. شرح وظایف و شایستگی‌های کسی که دنبالش می‌گردیم را در این لینک آوردیم و از همین لینک هم می‌شود درخواست همکاری را ثبت کرد.»

 

دوست داشتم!
۱
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *