کارگاه کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت

فناوری اطلاعات در طول دو دهه‌ی اخیر، زندگی ما و سازمان‌ها و کسب‌وکارها را دچار یک تحول خارق‌العاده کرده است. این تحول نه‌فقط از نظر کمیت و کیفیت دسترسی به دانش و اطلاعات، که باعث تغییر کامل روش‌های کاری در دنیای امروز شده است. “تحول دیجیتال”، پرچم‌دار “نوآوری تخریب‌گر” و اصلی‌ترین نیروی تأثیرگذار بر خلق محصولات و خدمات و کسب‌وکارهای نوآورانه به‌حساب می‌آید. در این دنیای جذاب و جدید، ما چگونه می‌توانیم از قابلیت‌های فناوری نوین برای بهبود زندگی، کسب‌وکار و شغل‌مان استفاده کنیم؟ در دوره‌ی آموزش فناوری اطلاعات برای مدیران ـ که شروع هم‌کاری جدید من با مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد گفتگو به‌عنوان مدیر مدرسه‌ی آینده است ـ برخی از مهم‌ترین تحولات امروز و آینده‌ی فناوری اطلاعات و تأثیر آن‌ها بر نحوه‌ی مدیریت زندگی و شغل و سازمان‌مان بررسی خواهیم کرد. مباحث مطرح شده در این دوره در قالب سه موضوع اصلی ارائه می‌شود:

  • فناوری اطلاعات و بهره‌وری شغلی و شخصی
  • فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌)
  • فناوری‌ اطلاعات و سازمان فردا

خوش‌حال می‌شوم که در این کارگاه ببینم‌تان و امیدوارم بتوانم مباحث مفیدی را در این دوره‌ مطرح کنم. برای ثبت‌نام به ایوند مراجعه فرمایید.

دوست داشتم!
۲
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *