دعوت به همکاری در شرکت مهندسی مشاور حاسب‌سیستم

۹ سال از روزی که مشغول به‌‌کار شدم می‌گذرد. بخش عمده‌ای از سابقه‌ی کاری من در شرکت مهندسی مشاور حاسب‌سیستم بوده است. حاسب‌سیستم یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های مشاوره‌ی مدیریت (و به‌ صورت خاص مشاوره‌ی مدیریت فاوا) در ایران است که ۱۸ سال از تأسیس آن می‌گذرد. جدا از تجربه‌ی همکاری در برخی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مشاوره‌ی مدیریت و سیاست‌گذاری دولتی در ایران در طول سالیان همکاری‌‌ام با حاسب، خیلی از آموخته‌ها و تجربه‌های‌م در حوزه‌ی مشاوره‌ی مدیریت را به‌لطف کارکردن در حاسب به‌دست آورده‌ام.

صادقانه باید بگویم کار کردن در شرکت حاسب‌سیستم فرصت خوبی مخصوصا برای دوستان جوان‌تر من است تا بتوانند ضمن تجربه‌ی پروژه‌های جذابی که هر کدام شامل موضوعات متنوعی برای یاد گرفتن و تجربه کردن هستند، رزومه‌ی خوبی هم برای خودشان بسازند (چیزی که الان متوجه می‌شوم چقدر در روند کاری من تأثیرگذار بوده است.) بارها و بارها با افتخار گفته‌ام که افتخار شاگردی آقای مهندس مؤمنی ـ مدیرعامل سابق و مشاور ارشد شرکت ـ یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های دوران کاری من بوده است.

این‌ها را گفتم تا بگویم شرکت حاسب‌سیستم برای پروژه‌های جدید خود نیازمند جذب نیروی انسانی در حوزه‌های زیر است :

  • مهندس نرم‌افزار
  • مهندس آی‌تی
  • مهندس کامپیوتر  ـ سخت‌افزار
  • مهندس صنایع
  • متخصص GIS
  • MBA
  • گرافیست
  • کارشناس تولید محتوا برای وب‌سایت

برای مشاهده‌ی جزئیات (شامل: تخصص و مهارت‌های مورد نیاز و شیوه‌ی همکاری) و ارسال رزومه می‌توانید به این‌جا روی سایت شرکت مهندسی مشاور حاسب‌سیستم مراجعه کنید.

پ.ن. گزاره‌ها برای داشتن سهمی کوچک در حل مشکلات استخدامی شرکت‌ها و نیروی انسانی متخصص، از انتشار رایگان آگهی‌های دعوت‌ به‌همکاری در حوزه‌های تخصصی استقبال می‌کند.

دوست داشتم!
۶
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *