حس خوش یادگیری با اپلیکیشن “حس خوب”

مدت‌ها پیش ایمیلی از دوست خوب آن زمان ناشناخته‌ای دریافت کردم که از من برای قرار دادن گزاره‌ها در فهرست منابع یک اپلیکیشن خبرخوان مدیریتی ـ مهارتی اجازه گرفته بودند. بسیار خوشحال شدم. برای همایش “روز آخر” که به مشهد رفته بودم، این دوست خوبم آقای علی قائنی را آن‌جا از نزدیک زیارت کردم. 🙂

حالا خوشحالم که با تلاش قابل تقدیر آقای قائنی عزیز، اپلیکیشن “حس خوب” برای استفاده‌ی همه‌ی ما آماده شده است. “حس خوب” منبع بسیار ارزشمندی از مطالب به‌ترین وب‌سایت‌های مدیریتی ایرانی است که با آن می‌توانید همیشه آخرین نوشته‌های وبلاگ‌های دوستان خوبم امیر مهرانی، محمدرضا شعبانعلی، دکتر استارتاپ (مهدی علی‌پور)، پروژه‌ی تهران (فؤاد خاک‌نژاد) و چندین وب‌سایت ارزشمند دیگر را مطالعه کنید. اپلیکیشن “حس خوب” را از این‌جا روی گوگل‌پلی نصب کنید.

از علی قانعی عزیز برای زحمات‌ش سپاس‌گزارم.

معرفی اپلیکیشن حس خوب از زبان خود علی قائنی را می‌توانید این‌جا مطالعه کنید:

“اپلیکیشن ”حس خوب” به نوعی یک خبر خوان می‌باشد، که با هماهنگی با مدیران وب‌سایت‌های محمد رضا شعبانعلی، گزاره‌ها،کاریا، متمم، میلیاردر جوان، امیر مهرانی ، دکتر استارت‌آپ ، ۱۲سی‌ای‌او و پروژه تهران برای این وب‌سایت‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده است.

“حس خوب” با این هدف طراحی شده که کاربران بتوانند پس از به‌روزرسانی هر منبع، مطالب نوشته شده را در تلفن هوشمند خود دریافت کنند (به‌صورت آفلاین بتوانند مطالب را مشاهده کنند) و آن‌ها را در وقت های آزادی که دارند مطالعه کنند و اگر نیاز بود آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در این وب‌سایت‌ها مطالبی شامل لینک‌ها، ویدئو‌ها و پادکست‌ها منتشر می‌شوند که برای خواندن، دیدن و یا شنیدن آن‌ها می توانید به لینک اصلی مطلب در زیر هر خبر مراجعه کنید و از این مطالب مفید استفاده کنید.

در آینده نیز در این اپلیکیشن فقط سایت‌هایی قرار می گیرند که مانند این چند نمونه‌ی بالا هدف خاصی را دنبال کنند. این سایت‌ها همگی به کاربران‌شان کمک می‌کنند که در زندگی و کسب و کار راه و روش‌های جدیدی را یاد بگیرند، با زندگی انسان‌های موفق با دیدی تازه آشنا شوند، با گروه‌هایی که کسب و کار موفقی دارند آشنا شده و بتوانند از نکاتی که که آن‌ها عنوان می‌کنند در کسب و کار خود استفاده کنند.

در این اپلیکیشن همچنین رویداد‌های کارآفرینی (مانند استارتاپ‌ویکند، روشن شو، میتاپس، ماشین استارتاپ ناب و کنفرانس شکست) که در ایران برگزار می‌شوند، به‌طور مختصر معرفی شده و کم‌کم در نسخه‌های آینده این بخش کامل‌تر خواهد شد.”

دوست داشتم!
۱۳
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *