درس‌هایی از فوتبال برای کسب و کار (۱۱۱): همیشه، حرفه‌ای باش!

“اگرنتوانم  کارم را به‌خوبی در باشگاه انجام بدهم، نمی‌خواهم تا  پایان عمرم در این‌جا بمانم. آینده‌ی من بستگی به کیفیت کار من دارد.” (آرسن‌ ونگر؛ این‌جا)

هیچ‌کس برای عملکرد دیروز و امروز در آینده به شما پول نخواهد داد. جدا از آن، اگر نتوانی سطح عالی عملکردت را حفظ کنی، ماندن در آن‌جایی که هستی، بیش‌تر فرصت‌سوز است تا فرصت‌ساز. بنابراین همیشه به‌ترین فردی باش که در آن لحظه می‌توانی: یک حرفه‌ای واقعی!

دوست داشتم!
۴
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

2 دیدگاه برای «درس‌هایی از فوتبال برای کسب و کار (۱۱۱): همیشه، حرفه‌ای باش!»

  1. ممنونم از لطف شما. خب من فکر می‌کنم این‌که فهرست مطالب دارای ساختار باشه خوبه‌؛ چون همه‌ی مطالب به درد همه نمی‌خوره و این‌جوری هر کسی می‌دونه چه روزی باید گزاره‌ها را بخونه 🙂

  2. از دیروز دارم مطالبتون رو به ترتیب زمانی می خونم ، مطالبتون گیرا و جذابن اما رنگ و بوی یکنواختی به خودش گرفته … درس هایی از فوتبال ، معرفی لینک ها و … یعنی می دونی که چی در انتظارته … حیفم اومد نظرم رو نگم.
    بابت مطالب خوبتون که ساعاتهای رنگی رو برای من به همراه داشت ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *