دعوت به همکاری در شرکت فاوا ارم

من حدودا یک سال و نیم است که در شرکت فاوا ارم که در زمینه‌ی مشاوره‌ی مدیریت و مخابرات در حال فعالیت است، مشغول به‌کار شده‌ام. ما برای یکی از پروژه‌های شرکت‌مان نیازمند یک نفر همکار هستیم. این همکار مستقیما با خود من (به‌عنوان Coordinator پروژه و مدیر بخش مطالعات راهبردی) کار خواهد کرد. در این پروژه‌ قصد داریم یک سند راهبردی را برای مدیریت بخش انرژی در کشور تدوین کنیم. با توجه به ماهیت پروژه و نوع کاری که قرار است انجام شود، ویژگی‌های همکار مورد نظر ما به‌شرح زیر است:

  • تحصیلات: کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی ارشد MBA (هر دو مدرک با هم الزامی‌اند‌ و یکی بدون دیگری متأسفانه برای این پروژه کاربردی ندارد.)
  • داشتن چشم‌انداز بلندمدت و انگیزه‌ برای رشد و توسعه‌ی گام به گام شغلی
  • دارای توانایی نگارش گزار‌ش‌های پژوهشی و مشاوره‌ای (در حد گزارش‌های چند صفحه‌ای!)

همکار مورد نظر به‌صورت مستقیم با خود من همکاری خواهد کرد و تلاش می‌کنم علاوه بر موضوعات پروژه، حتما در زمینه‌ی مهارت‌های شغلی هم حتما این همکار گرامی را آموزش بدهم. چند نکته‌ی مهم دیگر:

  • شرکت ما جوی جوانانه و شاداب دارد. مطمئن باشید بهتان بد نمی‌گذرد!
  • این شغل، تمام‌وقت است.
  • این پروژه حدودا ۹ ماهه است (یعنی تا آخر سال) که البته با توجه به تنوع حوزه‌های فعالیت شرکت، همکارمان نباید نگران آینده‌ی شغلی‌اش باشد؛ البته به‌شرط برآورده کردن حداقل‌های کیفی مورد نظر ما در کار.
  • از نظر مسائل مالی و حقوق و دستمزد هم نسبتا دست‌مان باز است و می‌توانیم با خواسته‌های معقول کنار بیاییم.

لطفا رزومه‌های‌تان را به نشانی ایمیل gozareha@gmail.com ارسال فرمایید. در قسمت موضوع (Subject) ایمیل هم حتما کد SNT را ذکر فرمایید. پیشاپیش حضورتان را در جمع صمیمی خودمان گرامی می‌دارم!

دوست داشتم!
۰
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

5 دیدگاه برای «دعوت به همکاری در شرکت فاوا ارم»

  1. سلام
    جناب نعمتی به نظرم بنده شرابط مورد نظرتان را و هم چنین علاقه به همکاری هم دارم. رزومه ام رو براتون ایمیل کردم امیدوارم به دستتون رسیده باشه

  2. راستش اولین و ساده‌ترین نکته‌ی اخلاق حرفه‌ای پرهیز از قضاوت در مورد دیگران و خارج از حیطه‌ی تخصص و جایگاه افراد است. ادبیات شما هتاکی است و استدلال‌های‌انات و سطح آگاهی‌تان این‌قدر زیاد که یک ساعتی است دارم می‌خندم!کیفیت کار آماتور من را مشتریانم تعیین می‌کنند نه شما. کاش در زمان نقد حداقل شجاعت نوشتن نام‌مان را داشته باشیم تا طرف مقابل بفهمد با چه کسی از همکاران سابقش مواجه است و مشکل از کجاست. البته ایمیل‌تان برایم آشناست و نکات جالبی به ذهنم آورد که بگذریم. برای‌تان آرزوی اندکی موفقیت دارم شاید کمی از عقده‌های درونی‌تان کاسته شد.

  3. مشاوره مدیریت و مخابرات!!!!
    تهیه سند راهبردی انرژی کشور!!!
    مهندسی برق و MBA !!!
    بدبختی جوامع در حال توسعه افرادیه که هنوز جایگاه خودشون رو نشناختن و با کار نیم بند و آماتوری خودشون رو مشاور هم به حساب میارن، در شرکت مشاوره مخابراتی (اخیرا تهیه برنامه های راهبردی به عهده شرکت های مشاوره مخابراتی گذاشته میشه؟!) سند راهبردی برای بخش انرژی (مگه شما متولی بخش انرژی کشور هستین؟؟؟!) می نویسن و در جستجوی دارندگان مدرک مهندسی برق هستن (برق؟) نتیجه کار هم معلومه، مثل تمام سندهای راهبردی، فقط برای پر کردن جیب همان مشاور نماها به کار میاد…
    اگر خودتون اخلاق حرفه ای ندارید، بی اخلاقی رو وارد حرفه دیگران نکنید…
    + ذکر این نکته لازمه که من متاسفانه یا خوشبختانه شما رو از نزدیک و در محیط کاری می شناسم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *