عیدی گزاره‌ها: ویرایش دوم کتاب راه‌نمای ساده‌ی کاریابی

۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ویرایش اول کتاب راه‌نمای ساده‌ی کاریابی در گزاره‌ها منتشر شد. در طی این مدت، واکنش‌های جالبی را به این کتاب شاهد بودم و دل‌گرمی‌های فراوانی را از دوستان مختلف دریافت کردم. تا جایی که خودم خبر دارم، این کتاب بیش از ۱۰۰۰ بار دانلود شده که برای یک کتاب اینترنتی ـ که برای آن تبلیغی هم انجام نشد ـ به‌نظرم آمار خوبی است.

در “راهنمای ساده‌ی کاریابی” ـ به‌عنوان اولین کتاب الکترونیک وبلاگ گزاره‌ها ـ سعی‌ کرده‌ بودم تا با جمع‌آوری و نظم‌بخشی به مطالب پراکنده‌ای که در مورد موضوع “فرایند کار پیدا کردن” نوشته و ترجمه کرده‌ام، راه‌نمایی ساده و جمع‌ و جور برای کاریابی تدوین کنم. امیدوارم که این راه‌نما چه برای جوانان تازه‌کار و چه برای افراد با تجربه‌ای که قصد دارند به هر دلیلی شغل‌شان را تغییر بدهند، مفید باشد. در ویرایش دوم کتاب “راهنمای ساده‌ی کاریابی” نیز سعی کرده‌ام محتوای کتاب را با افزودن برخی مطالب مفیدی که بعد از انتشار این کتاب نوشته یا ترجمه کرده‌ام، به‌روز بکنم. مشخصا فصل جدیدی با نام “مدیریت عوض کردن شغل” به کتاب اضافه شده که در آن نشان داده‌ام وقتی به‌عنوان یک شاغل قصد داریم شغل‌مان را عوض کنیم باید به چه چیزهایی توجه داشته باشیم.

با افتخار این کتاب را به‌مناسبت عید نیمه‌ی شعبان، به‌عنوان چهارمین کتاب الکترونیکی وبلاگ گزاره‌ها به همه‌ی دوستان گرامی مخاطبان محترم گزاره‌ها تقدیم می‌کنم. اگر این کتاب حتا باعث تغییر اندکی در زندگی شغلی تنها یک نفر شود، من اجر خودم را به‌دست آورده‌ام. در هر حال چه کتاب برای‌تان مفید بود و چه نه، لطفا نظرات‌تان را در مورد این کتاب با من از طریق آدرس ای‌میل‌م gozareha@gmail.com در میان بگذارید.

این روزها که امید به زندگی جمعی ما و به آینده‌ی کشورمان بازگشته، امیدوارم به‌جای نشستن در گوشه‌ای و انتظار برای افتادن یک شغل ایده‌آل و پردرآمد از آسمان، آستین‌ بالا بزنیم و با امید به آینده تلاش کنیم. ذره‌ذره پیش رفتن تا رسیدن به نقطه‌ای که زندگی شغلی‌تان از این رو به آن رو خواهد شد. من تجربه کردم و امیدوارم شما هم تجربه کنید. 🙂

ویرایش دوم کتاب “راه‌نمای ساده‌ی کاریابی” را از این‌جا به‌صورت مستقیم دانلود کنید (اگر موفق به دانلود نشدید، به من ایمیل بزنید تا برای‌تان فایل را ارسال کنم: gozareha@gmail.com)

عید نیمه‌ی شعبان را تبریک عرض می‌کنم و برای‌تان پیشاپیش رزومه‌ای پربار و البته شغلی دوست‌داشتنی و با درآمد دل‌خواه را آرزو دارم!

پ.ن. دو تا وعده هم بدهم: شماره‌ی هفتم ماه‌نامه‌ی مدیریتی گزاره‌ها امشب منتشر خواهد شد. منتظر انتشار کتاب “راه‌نمای ساده‌ی راه‌اندازی کسب  کار کوچک خودتان” در آینده‌ای نزدیک باشید. 🙂

دوست داشتم!
۱۵
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

8 دیدگاه برای «عیدی گزاره‌ها: ویرایش دوم کتاب راه‌نمای ساده‌ی کاریابی»

  1. سپاس و کتاب را برای‌تان ارسال خواهم کرد.
    شاد باشید و موفق.

  2. مرسی واقعا عالیه،من بیشتر وقتی درمورد پپ مینوشتین مطالبتون رو میخوندم ولی کم کم کلا از همه ی مطالب خوشم اومد بازم مرسی واقعا وب عالییه

  3. درود بر شما
    از طریق افشین عزیز با سایت پرمحتوایتان آشنا شدم و به آن لینک دادم.
    ضمنا امکان دانلود کتاب برایم مقدور نشد.

    پاینده و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *