ماه‌نامه‌ی مدیریتی گزاره‌ها ـ شماره‌ی ششم

شماره‌ی ششم ماه‌نامه مدیریتی گزاره‌ها با تأخیر زیاد بالاخره آماده شد! فاصله‌ی این شماره با شماره‌ی قبل بسیار زیاد شد که دلیل آن را در مقدمه‌ی این شماره مطالعه خواهید کرد. تهیه‌ی مطالب این شماره عجالتا با خودم بوده است تا این ماه‌نامه زنده شود. برای سال آینده به‌امید خدا تلاش خواهم کرد از هم‌کاری دوستان دیگری هم بهره ببرم. امیدوارم لذت ببرید و مطالب جمع‌آوری شده برای‌تان مفید باشند.

با این توضیحات می‌توانید شماره‌ی ششم را از این‌جا با لینک مستقیم دانلود کنید. هم‌چنین پنج شماره‌ی اول را در قالب یک فایل ZIP حدودا دو مگابایتی از این‌جا بگیرید.

اگر از مطالب این ماه‌نامه خوش‌تان آمد و برای‌تان کاربردی بود، سپاس‌گزار خواهم شد که آن را برای دوستان‌تان نیز بفرستید. برای دریافت شماره‌های بعدی این ماه‌نامه، می‌توانید ای‌میل‌تان را این‌جا ثبت کنید.

ضمنا در صورت علاقه می‌توانید با خرید ماه‌نامه شماره‌ی شش گزاره‌ها از سایت رابین (فروشگاه عرضه‌ی محصولات دیجیتال) از این حرکت فرهنگی از طریق دونیشن حمایت کنید.

از توجه و همراهی شما دوستان عزیز صمیمانه سپاس‌‌گزارم. سال نو پیشاپیش مبارک و به‌ترین باد!

پ.ن. پست لینک‌های هفته استثنائا برای به‌پایان رساندن پوشش به تمامی مطالب امسال سه‌شنبه شب منتشر خواهد شد. فردا هم منتظر عیدی گزاره‌ها باشید!

دوست داشتم!
۲
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *