دعوت به همکاری برای یک پروژه‌ی تدوین استراتژی

این آگهی، مربوط به یکی از پروژه‌های خودم است! من برای پروژه‌ی تدوین استراتژی کسب و کار و استراتژی ICT یک بانک خصوصی بزرگ (که البته خودش بخشی از یک پروژه‌ی بزرگ‌تر است)، نیاز به یک نفر همکار دارم. همکاری در این پروژه تمام‌وقت نیست و به‌صورت پروژه‌ای و ساعتی است. نیاز دارم همکارم ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • دارای تجربه در پروژه‌های استراتژی / بخش تدوین استراتژی پروژه‌های معماری سازمانی و طرح جامع فاوا؛
  • دارای توانایی نگارش گزار‌ش‌های پژوهشی و مشاوره‌ای (در حد گزارش‌های چند صفحه‌ای!)؛
  • داشتن زمان و انگیزه‌ی کافی برای نوشتن گزارش‌های مکتوب و مفصل و شرکت در جلسات پروژه با کارفرما و جلسات تیم مجری پروژه (حجم جلسات حضوری البته خیلی زیاد نیست و بیش‌تر زمان مورد نیاز برای پروژه به کار غیرحضوری اختصاص دارد)؛
  • آدم اهل وبی باشد و علاوه بر توان جستجو در اینترنت، استفاده از ابزارهایی مثل گوگل‌تاک را بلد باشد؛ 🙂
  • ترجیحا دارای مدرک MBA باشد.

بدیهی است که سابقه‌ی کار در انتخاب همکار مورد نظر، بیش‌ترین نقش را خواهد داشت. تأکید زیادی دارم که فرد مورد نظر باید از نظر توانایی تایپ و نرم‌افزارهای آفیس (مخصوصا Word) حداقل در حد نیمه‌حرفه‌ای باشد. به‌دلیل شرایط پروژه، به‌هیچ عنوان امکان صرف وقت توسط همکارم برای یاد گرفتن این موارد را ندارم و نمی‌توانم هم زمانی برای ویرایش ظاهری فایل‌ها بگذارم! به‌همین دلیل ممکن است از شما بخواهم نمونه‌ی گزارش‌هایی که نوشته‌اید را به من ارائه کنید.

اگر با وجود این همه شرایط سخت (!) که قائل شده‌ام، دوست دارید در این پروژه با هم همکاری کنیم، لطفا رزومه‌های‌تان را برای من تا آخر وقت روز شنبه مورخ هفتم بهمن ماه ۹۱ به نشانی پست الکترونیکی gozareha@outlook.com ارسال فرمایید. لطفا در موضوع ایمیل حتما اشاره‌ای به واژه‌ی “استراتژی” داشته باشید تا متوجه شوم برای این آگهی رزومه ارسال کرده‌اید. پیشاپیش سپاس‌گزارم از محبت همه‌ی دوستان.

پ.ن.۱٫ لطفا قبل از ارسال رزومه‌تان، نگاهی به پست‌های با موضوع رزومه‌نویسی گزاره‌ها بیاندازید! خواندن کتاب راه‌نمای ساده‌ی کاریابی را هم در همین راستا توصیه می‌کنم.

پ.ن.۲٫ رزومه‌های بسیار عالی را برای آگهی‌ قبلی دریافت کرده‌ام که کیفیت اغلب‌شان بسیار بالاتر از حد نیاز پروژه‌ی مورد نظر ما بود. در هر حال از لطف دوستان سپاس‌گزاری می‌کنم و خوش‌حال‌م چنین مخاطبان فرهیخته و حرفه‌ای دارم. 🙂

دوست داشتم!
۱
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *