دعوت به همکاری در یک پروژه‌ی تدوین برنامه‌ی ۵ ساله

این آگهی مربوط به پروژه‌‌ای است که من مشاور آن هستم. پروژه‌ی جالبی است برای تدوین برنامه‌ی ۵ ساله‌ی یک شرکت معظم دولتی. در عمل، کار ترکیبی است از برنامه‌ریزی استراتژیک، عملیاتی و مدیریت پروژه. در واقع قصد داریم برنامه‌های عملیاتی سازمان را در حوزه‌های مختلف: منابع انسانی، سازمانی، مالی و … برنامه‌های عملیاتی و پروژه‌های سازمان را استخراج کنیم. فرایند اجرای پروژه هم مشابه همه‌ی پروژه‌های مشاوره‌ی مدیریت از فازهای: شناخت وضعیت موجود، تحلیل وضعیت موجود، طراحی وضعیت مطلوب و تدوین برنامه‌ی گذار و استخراج پروژه‌ها و اقدامات اجرایی همراه با برآورد زمان و هزینه‌ها.

برای انجام این پروژه، نیازمند همکاری تخصص‌های زیر هستیم:

  • کارشناس تحلیل‌گر کسب و کار (دارای تجربه در حوزه‌ی برنامه‌ریزی به‌ویژه برنامه‌ریزی عملیاتی و بودجه‌ریزی مزیت محسوب می‌شود.)
  • کارشناس مدیریت پروژه (تجربه در زمینه‌ی برنامه‌ریزی پروژه‌ها، مزیت محسوب می‌شود.)

داشتن تحصیلات در رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت و MBA و هم‌چنین داشتن سابقه‌ی کار و داشتن تجربه در پروژه‌های مشاوره‌ی مدیریت برای هر دو تخصص، مزیت محسوب می‌شود؛ اما ضروری نیست. 🙂

ضمنا لطفا در صورتی که علاقه‌مند بودید، رزومه‌های‌تان را حداکثر تا آخر وقت روز شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ به آدرس پست الکترونیکی: gozareha@outlook.com ارسال فرمایید.

دوست داشتم!
۲
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

6 دیدگاه برای «دعوت به همکاری در یک پروژه‌ی تدوین برنامه‌ی ۵ ساله»

  1. سلام و سپاس
    این پروژه مربوط به طرح جامع شرکت ارتباطات زیرساخت است؟

  2. پس با اجازتون رزومه ام رو برای شما می فرستم، خیلی دوس دارم که توی همچین کاری تجربه کسب کنم،
    پولش هم زیاد برام مهم نیس…

  3. هر دو نوع را داریم؛ ولی هنوز در مورد جزئیات‌ش تصمیم نگرفتیم.

  4. سلام
    می خواستم بدونم بصورت پاره وقت نیاز دارید یا تمام وقت؟ من خیلی دوست دارم که به صورت پاره وقت در خدمتتون باشم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *