انتشار پنج گزارش جهانی در آغاز سال ۲۰۱۲

آغاز هر سال میلادی همراه است با انتشار تعداد زیادی گزارش توسط نهادها و شرکت‌های بین‌المللی درباره‌ی سالی که گذشت و سالی که در پیش رو است. بد ندیدم چهار گزارش معتبر و مهم را در یک پست برای استفاده‌ی همه معرفی کنم:

Doing Business In Iran 2012: این گزارش که در ابتدای هر سال توسط بانک جهانی منتشر می‌شود به بررسی وضعیت فرایندهای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارها در کشورهای مختلف می‌پردازد. گزارش بسیار بسیار جالبی است که خواندن‌ش چه مدیر باشید و چه کارآفرین و چه مشاور باشید و چه کارشناس مفید خواهد بود.

The Global Competitiveness Report 2011-2012: احتمالا اسم مجمع جهانی اقتصاد یا همان اجلاس داووس را شنیده‌اید. این اجلاس در ابتدای هر سال میلادی برای گفتگو در مورد چگونگی توسعه‌ی اقتصادی جهان در داووس سوئیس برگزار می‌شود. این مجمع هر سال در زمان برگزاری اجلاس خود این گزارش را در مورد مقایسه‌ی رقابت‌پذیری کشورهای جهان منتشر می‌کند.

Accenture Technology Vision 2012:پیش‌بینی‌های شرکت معظم اکسنچر در مورد وضعیت صنعت فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۲٫

Deloitte’s annual Technology Trends 2012: این یکی هم پیش‌بینی‌های شرکت معظم دیلویت در مورد روندهای فناوری (همه‌ی فناوری‌های های‌تک از جمله آی‌تی) در سال ۲۰۱۲٫

The 2012 Digital Marketer: Benchmark and Trend Report: این هم یک گزارش منتشر شده در مورد وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۲٫

پ.ن. تمام لینک‌ها مستقیم به فایل PDF گزارش داده شده‌اند تا بتوانید از همین‌جا دانلودشان کنید.

دوست داشتم!
۱
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

2 دیدگاه برای «انتشار پنج گزارش جهانی در آغاز سال ۲۰۱۲»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *