کارگاه اصول موفقیت در رزومه‌نویسی و مصاحبه‌های شغلی

اگر گزاره‌ها را دنبال کرده باشید، متوجه شدید که آموزش اصول و نکات کلیدی رزومه‌نویسی یکی از موضوعات اصلی این وبلاگ بوده است. اما خوب این آموزش‌ها در قالب مطالب وبلاگی کمی پراکنده است و شاید انسجام لازم را هم نداشته باشد. بنابراین پرداختن به این موضوع در قالب یک دوره‌ی آموزشی مشخص ضروری به‌ نظر می‌رسد؛ به‌ویژه این‌که متأسفانه آشنا نبودن با اصول رزومه‌نویسی و باورهای نادرست در مورد آن در کشور ما خود به یک اصل تبدیل شده‌اند!

بر همین اساس مهندس شهرام کریمی دوست و همکار عزیز ما با سابقه‌ی بیش از ده سال در حوزه‌ی مدیریت منابع انسانی و به‌ویژه فعالیت در بخش مصاحبه‌های استخدامی و بررسی رزومه‌ها، هفته‌ی آینده کارگاهی را در این زمینه برگزار می‌کنند که شرکت در آن را به همه‌ی شما ـ اعم از باتجربه یا بی‌تجربه ـ توصیه می‌کنم. من خودم هم احتمالا در این کارگاه حضور خواهم داشت.

ضمنا من و آقای مهندس کریمی به‌صورت مشترک کتابی بسیار عالی را در مورد اصول رزومه‌نویسی ترجمه کرده‌ایم که امیدوارم به‌زودی منتشر شود.

توصیه می‌کنم حتما نوشته‌ی خود شهرام را هم در مورد این کارگاه بخوانید: رزومه نویسی و استخدام- یک تجربه

دوست داشتم!
۴
ـ این‌جا دفترچه‌ی یادداشت‌ آن‌لاین یک جوان (!؟) سابقِ حالا ۴۰ ساله است که بعد از خواندن یک رشته‌ی مهندسی، پاسخ سؤال‌های بی پایان‌ش در زمینه‌ی بنیادهای زندگی را در علمی به‌نام «مدیریت» کشف کرد! جوانی که مدیریت را علم می‌داند و می‌خواهد علاقه‌ی شدیدش به این علم را با دیگران هم تقسیم کند!
علی نعمتی شهاب
Latest posts by علی نعمتی شهاب (see all)
علی نعمتی شهاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *